Durata:

9 ore

Lecții:

38 de prelegeri

Video:

2,25 ore

Nivel cursant:

debutant

CURRICULUM

1. Introducere
2. Conceptul și beneficiile predării hibride
3. Mintea digitală a elevului de azi
4. Instrumente pentru creare de conținut digital
5. Crearea materialelor de evaluare
6. Stocare, securitate și resurse
7. Crearea unui lecții în format hibrid
8. Chestionar final de eveluare a cursului

Newsletter

Inițiere în instrumente de predare hibridă

În acest curs vom parcurge și învăța împreună tot ceea ce trebuie să cunoască un profesor pentru a deveni un ”vrăjitor” la clasă care reușește să-și uimească elevii cu lecțiile sale atractive. Obiectivul general al cursului este să ofere aptitudinile și competențele concrete pentru a creea un conținut educațional hibrid, care să fie predat la clasă elevilor, în scenariu didactic față în față sau online.

În societatea actuală, școala a intrat într-un proces de transformare inevitabilă datorită dezvoltării cu o viteză uluitoare a tehnologiei și apariția internetului. Acestea au fost instrumente de bază în educația școlară din ultimii doi ani. Odată cu întoarcerea din sistemul online, cea mai mare provocare a unui profesor este să capteze atenția elevilor. Soluția acestei probleme o reprezintă învățarea hibridă, de îmbinare a activităților față în față cu cele online sprijinite pe tehnologii digitale.    

 Acest modul de formare pedagogică oferă profesorilor instrumente practice care să-i ajute să creeze conținuturi de lecții digitale care să fie predate la clasă elevilor din gimnaziu și liceu.

                            
Cursul prezintă, în primele trei capitole, o serie de argumente pentru introducerea tehnologiei în sistemul de predare și evaluare. Conceptul și beneficiile învățării hibride sunt prezentate în capitolul al doilea prin exemple aplicate în alte sisteme de învățământ, descrise în amănunt.


În capitolul al treilea, Mintea digitală a elevului de azi, sunt prezentate argumente științifice, care au la bază o serie de studii internaționale, cu privire la interacțiunea dintre generații și dezvoltarea tehnologiei.


Următoarele două capitole sunt destinate unor instrumente de creare de conținut și materiale de evaluare. Pentru a utiliza aceste programe sunt necesare competențe minime de utilizare a calculatorului. Toate instrumentele prezentate au varianta de utilizare gratuită.
Ultimul capitol prezintă unele strategii de urmat în crearea unor lecții atractive și interactive precum și exemple de utilizare în conținut a PowerPoint, Animaker, OpenBoard și evaluare prin Quizziz.


Acest curs a fost conceput pentru a veni în ajutorul celor care doresc să interacționeze cu tânăra generație „pe limba ei” pentru o comunicare mai eficientă și un feed-back pe măsură.

Cui se adresează?

Cursul se adresează profesorilor din învățământul preuniversitar sau universitar care au competențe digitale medii și doresc să adopte strategii pedagogice inovatoare și creative în activitatea didactică.



Str. Republicii nr. 10, ap. 20
Oradea, județul Bihor
© Toate drepturile rezervate Asociația Nistor Bădiceanu. Web design realizat de NRGO.

Asociația Nistor Bădiceanu este o întreprindere socială finanțată din fonduri europene prin proiectul Social Start-Up (ID 128491) în cadrul Programului Operațional Capital Uman 2014 - 2020.